Inkomsten en Uitbetalingen

Hoe verifieer ik mijn account als bedrijf?

Hoe verifieer ik mijn account als een particuliere host?

Hoe verbinding te maken met Mossos d'Esquadra

Hoe te Verbinden met de Ertzaintza

Hoe te verbinden met SES.HOSPEDAJES

Hoe de boekingsmodule op Mijn boekingswebsite te gebruiken

Veelgestelde vragen – Check-in functie voor gasten

Koninklijk Besluit 933/2021: Gastenregistratie in Spanje

Wat is een iCal-synchronisatie?

Accountverificatie – Veelgestelde vragen

Wat is de Holidu Mijn Boekingswebsite?

Hoe je je Host-website kunt maken en aanpassen?

Hoe verbindt u uw Holidu-website met uw eigen domein?

Hoe kan ik een handmatig kalenderblok toevoegen/verwijderen?

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden als een host een boeking annuleert?

Hoe kan ik een iCal-kalenderblok toevoegen/verwijderen?

Hoe configureer ik een iCal/sync om mijn agenda met andere platforms te verbinden?

Mijn gast vraagt een factuur aan, wat moet ik doen?

Hoe Feratel Deskline met Holidu verbinden?

Inclusiviteit omarmen als gastheer: Gasten uit alle achtergronden verwelkomen

Franse ELAN-verordening (Évolution du Logement, de l'Aménagement et du Numérique)

Hoe verbindt u uw Holidu-website met uw eigen domein?

Hoe kan ik de informatie van mijn vermelding bijwerken of bewerken?

Hoe kan ik mijn huiseigenaarwebsite activeren?

Wat is btw?

Geautomatiseerde gastcommunicatie: het verbeteren van de boekingservaring

Hoe krijg ik toegang tot mijn boekingen?

Beoordelingsrichtlijnen voor Gastheren

Niet-terugbetalingsbeleid FAQ

FAQ: Bespaar energie, bespaar kosten & verras gasten met tado°

Guest Connect – Geautomatiseerde berichten

Kan ik een beoordeling die door een gast is achtergelaten, verwijderen? Mijn gast heeft een slechte beoordeling achtergelaten, wat kan ik doen?

Wat is het Holidu Host verwijzingsprogramma?

Als ik reageer op de e-mail van Holidu waarin staat dat mijn gast informatie heeft verstrekt, zal mijn gast het dan ontvangen?

Hoe kan ik frauduleuze activiteiten identificeren en melden

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Hoe neem ik contact op met gasten vóór hun aankomst voor Airbnb- en Booking.com-reserveringen?

Hoe kunt u uw wachtwoord resetten?

Hoe gastheer-annuleringen te voorkomen

Kan ik reageren op een gastenbeoordeling voor een VRBO-reservering?

Beheer van externe advertenties en agenda's

Kan ik reageren op een gastenbeoordeling voor een Airbnb- en Booking.com-reservering?

Hoe berekent Booking.com de beoordelingsscore?

Wat moet ik doen als ik mijn gast niet kan bereiken?

Hoe kan ik mijn gast beoordelen voor een Holidu-boeking?

Hoe twee-factor authenticatie (2FA) instellen op uw Holidu account?

Kan ik de data van een aankomende reservering wijzigen?

Hoe kan ik meldingen van Holidu op mijn mobiele apparaat ontvangen?

Griekse Regels voor Korte Termijn Verhuur (KTV)

Gasten registratie in Italië

Met wie kan ik contact opnemen in geval van nood tijdens het weekend?

Hoe krijg ik goede recensies? Een gids voor Holidu-hosts

Hoe een Beoordelingsreactie te Schrijven (Met Voorbeelden & Veelgestelde Vragen)

Wat zijn de verantwoordelijkheden van de gastheer?

Hoe kan ik een boekingswijziging direct in mijn Holidu-account verwerken?

Hoe neem ik contact op met gasten vóór hun aankomst voor Holidu-reserveringen?

Hoe kan ik mijn gast beoordelen voor een Airbnb- en VRBO-boeking?

Waarom staan er rode data in mijn agenda?

Waarom heeft de gast de reservering geannuleerd?

Franse Stadbelasting (Taxe de Séjour)

Hoe maak ik een nieuwe accommodatie-vermelding aan?

Hoe kan ik mijn accommodatie op Holidu vermelden?

Wat krijg ik als een vriend ook Holidu Hosts gaat gebruiken?

Hoe kan ik een vriend aanbevelen bij Holidu Hosts?

Hoe kan ik mijn annuleringsbeleid wijzigen?

Hoe en wanneer kan ik de beoordeling zien die mijn gast heeft achtergelaten?

Hoe kan ik de foto's van mijn accommodatie bijwerken?

Hoe kan ik schade melden die is veroorzaakt door een gast van een Airbnb-reservering?

Beveiligingsapparaten en CCTV

Hoe kan ik schade veroorzaakt door een gast voor niet-Airbnb boekingen melden?

Hoe kan ik ondersteuning krijgen bij een noodsituatie ter plaatse?

Hoe kunt u toegang krijgen tot uw account?

Wat is Cedolare Secca voor Italiaanse eigendommen?

Waar kunt u uw Holidu-overeenkomst bekijken?

Uw contactgegevens en accountgegevens bijwerken

Hoe stel ik dag- en tijdsbeperkingen in voor inchecken en uitchecken van mijn accommodatie?

Wanneer ontvangt u uw betaling voor een reservering?

Bookiply is nu Holidu – Wat dit voor u betekent

Wat is het Star Host-programma?

Hoe kunt u uw medewerkers beheren?

Hoeveel commissie rekent Holidu per boeking?

Waar kunt u uw facturen bekijken?

Waarom moet ik mijn account verifiëren?

Hoe verifieer ik mijn account als een vennootschap onder firma (GbR of Grundstücksgemeinschaften)?

Hoe wijzig ik mijn bankgegevens? (Niet-geverifieerde accounts door Adyen)

Hoe wijzig ik mijn bankgegevens? (Geverifieerde accounts door Adyen)

Hoe Flexibele Verblijven te Gebruiken om Kalendergaten te Vullen en Meer te Verdienen

Hoe een borgsom toe te voegen en te configureren

Voordelen van directe boekingen

Hoe wordt uw uitbetaling berekend?

Hoe kan ik prijzen kopiëren voor een nieuw seizoen?

Hoe een waarborgsom te verzamelen

Kan ik reageren op een gastrecensie voor een Holidu-reservering?

Waar kan ik voorzieningen configureren?

Wat te doen als ik problemen heb met inloggen?

Overboekingen Voorkomen: Essentiële Tips voor Holidu Hosts

Kan ik verschillende prijzen instellen voor weekenden en feestdagen?

Distributiekanaal: Check24 - Hoe werkt het?

CIN - Nationaal Identificatiecode voor Italiaanse Eigendommen

Waar kan ik de lijst van distributiekanalen vinden?

Hoe kan ik extra kosten instellen?

Hoe kan ik mijn boekingen verbeteren met Holidu's last-minute korting en aanpassingen van minimale verblijfsduur?

Eco Badge – Hoe te verkrijgen voor uw accommodatie

Verbeter uw boekingen met kortingen en korte verblijven

Kan ik een gast-recensie verwijderen?

Hoe kan ik aankomstinstructies toevoegen?

Hulphonden

Waarom heeft mijn gast geen commentaar achtergelaten?

Hoe een schadeclaim in te dienen bij Holidu Protect

Belastingaangifte

Waarom zijn recensies belangrijk?

Verbind uw Holidu-account met de lokale autoriteit.

Wat kan ik doen als mijn gast de huisregels overtreedt?

Dit zijn de voorzieningen waar gasten onze klantenservice het meest naar vragen voordat ze boeken

Hoe kan ik kortingen instellen in mijn account?

Wat gebeurt er als een gast de boeking annuleert?

Welke impact heeft een annulering door de gastheer?

Kan ik de naam of het eigendom van mijn advertentie wijzigen?

Distributiekanaal: HomeToGo – Hoe Werkt Het?

Hoe kan ik het adres bewerken?

Wanneer zijn overcapaciteit voor baby's toegestaan in een reservering?

Veelgestelde vragen over DAC7

Statistische rapportage in Italië - Een eenvoudige gids voor hosts

Welke bewijsstukken zijn vereist voor verzoeken om annulering door de host?

Hoe werkt Holidu Protect?

Het begrijpen van de terugbetalingsbeleid van Airbnb

Wat moet er in de beschrijving van mijn accommodatie worden opgenomen? Waar vragen gasten het meest naar?

Hoe Holidu Protect te activeren of deactiveren

Hoe u uw accommodatie kunt aansluiten op AVS (Duitsland)

Een beschrijving van uw accommodatie opstellen

Waarom staat mijn betaling nog steeds in behandeling nadat mijn gast een niet-restitueerbare boeking heeft geannuleerd?

FAQ - Nationaal identificatiecode (CIN) voor Italiaanse eigendommen

Wat is precies Modelo 238 (oude modelo 179)?

Wat te doen als een gast klaagt na inchecken?

Hoe u uw voorzieningen voor uw eigendom beheert

Wat zijn de uitzonderingen en geldige redenen voor annuleringen door de gastheer?

Hoe kan ik de eigenaar van de accommatie Wijzigen?

Automatische kalenderopening 2026: Wat het betekent en hoe u u kunt voorbereiden

Wanneer en hoe wordt de activeringskosten in rekening gebracht?

Hoe om te gaan met klachten van gasten?