Wanneer ontvangt u uw betaling voor een reservering?
U ontvangt uw uitbetaling afhankelijk van of u een nieuwe host of een bestaande host bent. De timing van de uitbetaling hangt af van in welke categorie u valt.
Nieuwe Hosts
Als nieuwe host wordt uw eerste uitbetaling 48 uur na de check-in van uw gast verwerkt en zou deze direct ontvangen moeten worden. Deze initiële vertraging helpt om een veilige transactie te garanderen.
Een paar dingen om in gedachten te houden:
- Als u meerdere reserveringen heeft, zal uw eerste uitbetaling alle voltooide verblijven tot die datum omvatten.
- Toekomstige uitbetalingen zullen het standaard schema voor bestaande hosts volgen.
Bestaande Hosts
Zodra u uw eerste uitbetaling heeft ontvangen, zullen alle toekomstige betalingen het standaard uitbetalingsschema volgen:
- Betalingen worden gestart met een instant betalingssysteem op de incheckdatum.
- Omdat het een onmiddellijke betaling is, ontvangt u de betaling binnen enkele minuten nadat deze is uitgegeven.
- U zou de gelden doorgaans op de incheckdag zelf moeten ontvangen.
- De onmiddellijke betaling stelt u in staat om sneller geld te ontvangen voor last-minute boekingen.
Als u een last-minute boeking ontvangt, wordt de uitbetaling 24 uur na de check-in van uw gast verwerkt en zou opnieuw onmiddellijk ontvangen moeten worden.
Hoe kunt u de status van uw uitbetaling controleren?
U kunt de status van uw uitbetalingen op elk moment controleren in uw Holidu Host-account onder het gedeelte Uitbetalingen. Hier vindt u details over:
- Het bedrag en de datum van elke betaling.
- De verwerkingsstatus.
- Eventuele mogelijke vertragingen als gevolg van bankverwerkingstijden of verificatiestappen.
Wat als uw betaling niet is aangekomen?
Als u een nieuwe host bent en het is uw eerste betaling die niet binnen 4 werkdagen is aangekomen of als u een bestaande host bent en uw betaling niet op de incheckdag is aangekomen, dient u:
- Uw bankrekeninggegevens in uw Holidu Host-account dubbel te controleren om er zeker van te zijn dat alles correct is.
- Het gedeelte Uitbetalingen te bekijken om de betalingsstatus te zien.
- Contact op te nemen met uw bank om te controleren of er vertragingsproblemen zijn bij de verwerking.
Als u nog steeds hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen met Holidu Host Support, en wij helpen u graag verder.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op