Hoe kan ik het adres bewerken?
Als u de locatie van uw accommodatie moet wijzigen, neem dan contact met ons op via de knop aan het einde van dit artikel. Zorg ervoor dat u de volgende informatie in uw aanvraag opneemt:
- Het volledige adres van de accommodatie zoals het geregistreerd staat.
- Een Google Maps-link die de exacte locatie van uw accommodatie toont.
- Een screenshot van de kaart met de pin die de locatie van uw accommodatie aangeeft.
- Een nutsrekening die het exacte adres van de accommodatie toont (zoals een elektriciteitsrekening, internetrekening, enz.).
Adreswijzigingen worden niet onmiddellijk doorgevoerd en het kan tot een week duren voordat de wijziging is bijgewerkt op alle platforms waar we uw advertentie verspreiden.
Houd er rekening mee dat de configuratie van de accommodatie (adres, beschrijving, voorzieningen, enz.) de volledige verantwoordelijkheid van de eigenaar is en daarom vóór publicatie moet worden gecontroleerd. Zodra uw accommodatie is gepubliceerd, hanteren we een respijtperiode van 48 uur om ons op de hoogte te stellen van eventuele inconsistenties. Als u binnen deze periode geen wijzigingen doorgeeft, kan een verkeerde configuratie die invloed heeft op bevestigde boekingen onderhevig zijn aan schadeclaims van gasten, overeenkomstig wettelijke bepalingen.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op