Hoe kunt u uw medewerkers beheren?
Het toevoegen van samenwerkers aan uw Holidu-account helpt u verantwoordelijkheden te delen en uw accommodaties efficiënter te beheren. Hier leest u hoe u samenwerkers kunt toevoegen, wijzigen of verwijderen.
Een Nieuwe Samenwerker Toevoegen
1. Log in op uw Account
Begin met inloggen op uw Holidu Host-account en selecteer het accommodatie waaraan u een samenwerker wilt toevoegen.
2. Ga naar de Sectie Samenwerkers
Scroll in het menu aan de linkerkant naar beneden en klik op “Samenwerkers.”
3. Voeg een Samenwerker Toe
Klik op “Voeg nieuwe samenwerker toe.”
4. Voer Hun Gegevens In
Typ het e-mailadres van de samenwerker in en kies de rechten die zij moeten hebben:
- Eigendom Configuratie – Staat de samenwerker toe om de prijzen, voorzieningen en andere details van het eigendom te bewerken.
- Boekingen Bekijken en Maken – Als u wilt dat zij de kalender van het eigendom kunnen bekijken, moet u ook “Beschikbaarheid zien” inschakelen.
- Beschikbaarheid Zien – Geeft toegang om de kalender van het eigendom te bekijken, maar staat geen bewerkingen toe.
- Distributie & Publicatie – Laat de samenwerker de distributie van de accommodatie activeren en deactiveren.
- Markeer als Secundair – De samenwerker ontvangt e-mails en meldingen voor deze accommodatie. Slechts één account kan als secundair account worden gemarkeerd.
Een Samenwerker Wijzigen of Verwijderen
1. Selecteer de Samenwerker
In de sectie “Samenwerkers” vindt u de persoon die u wilt bijwerken of verwijderen.
2. Wijzig Hun Rechten
Als u hun toegang moet wijzigen, pas dan hun rechten aan en klik op “Opslaan.”
3. Verwijder een Samenwerker
Als u niet langer wilt dat zij toegang hebben, klik dan op “Verwijder samenwerker.”
Belangrijk om te Weten
Alleen de primaire accounthouder heeft toegang tot facturen en gedetailleerde betalingsgegevens. Als iemand echter is aangewezen als samenwerkingspartner op het account en toestemming heeft gekregen voor de optie "Boekingen Bekijken en Maken", kan de samenwerkingspartner de uitbetalingsbedragen die bij elke boeking horen, zien. Ze hebben echter geen toegang tot de volledige betalingsdetails of facturen.
Door uw samenwerkingspartners goed te beheren, kunt u ervoor zorgen dat iedereen het juiste toegangsniveau heeft om u te helpen uw accommodaties soepel te beheren.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op