Hoe u uw Holidu-account kunt deactiveren en wat er daarna gebeurt
Het spijt ons te horen dat u overweegt uw Holidu-account te deactiveren, maar we hebben het proces zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Zo kunt u uw account deactiveren:
- Log in op uw Holidu-account: Log in voor verhuurders.
- Ga naar de sectie Eigendom.
- Ga naar het tabblad Configuratie aan de linkerkant.
- Scroll naar de onderste linkerkant en klik op Geavanceerde instellingen.
- Klik in de sectie Geavanceerde instellingen op Publicatie ongedaan maken.
- Kies een reden voor het sluiten van uw advertentie en klik op Publicatie ongedaan maken om te bevestigen.
Om ervoor te zorgen dat uw accommodatie in de tussentijd niet beschikbaar is voor boekingen, raden we aan om de kalender ook handmatig te blokkeren.
Als u problemen ondervindt tijdens het proces van de-publicatie, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam voor hulp. Aan het einde van dit artikel vindt u een knop "Contact" om eenvoudig contact met ons op te nemen.
Wat Er Met Uw Informatie Gebeurt na Deactivering
Zelfs nadat u uw account heeft gedeactiveerd, kan Holidu nog steeds bepaalde gegevens moeten verwerken met betrekking tot boekingen die via ons platform zijn gemaakt. Dit is nodig om:
- Te voldoen aan wettelijke verplichtingen.
- Actieve reserveringen of incheckingen te beheren.
- Eventuele klachten over een boeking te behandelen.
Zodra uw accommodatie niet meer gepubliceerd is, zal deze niet langer zichtbaar zijn op distributiekanalen en niet beschikbaar zijn voor nieuwe boekingen. U kunt echter nog steeds inloggen en al uw accountinformatie bekijken.
Opmerking: Verhuurders zijn verantwoordelijk voor het zelf de-publiceren van hun accommodatie door de bovenstaande stappen te volgen.
Bedankt voor uw vertrouwen en we hopen in de toekomst opnieuw contact met u te hebben!
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op