Waarom heeft mijn gast geen commentaar achtergelaten?
Het is gebruikelijk dat gasten een beoordeling achterlaten zonder een geschreven opmerking toe te voegen. Beoordelingen kunnen scores bevatten voor schoonmaak, waarde en service, maar gasten zijn niet verplicht om schriftelijke feedback te geven.
Houd er rekening mee dat de totale score afzonderlijk wordt berekend van de individuele categorie-beoordelingen. Dit betekent dat, zelfs als u de hoogste scores voor schoonmaak, waarde en service ontvangt, de algehele beoordeling nog steeds lager kan zijn.
Gasten aanmoedigen om hun ervaringen te delen kan toekomstige reizigers helpen weloverwogen beslissingen te nemen en u waardevolle inzichten geven om uw accommodatie te verbeteren.
We hopen dat u deze gids nuttig vindt. Dank u dat u een gewaardeerde gastheer bent.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op