Hoe kan ik mijn gast beoordelen voor een Holidu-boeking?
Beoordelingen zijn centraal voor uw ervaring als host. Om het eenvoudiger te maken, leggen we hier uit hoe u het verschil kunt zien tussen het beoordelen van een gast en het beantwoorden van een gastenbeoordeling.
- Beoordeling van een gast → u schrijft feedback over de gast (Airbnb, Vrbo).
- Beantwoorden van een gastenbeoordeling → u reageert openbaar op wat een gast over uw accommodatie heeft geschreven (Airbnb, Vrbo, Booking.com).
Overzicht van Platformen
- Op Holidu kunnen hosts geen gasten beoordelen of reageren op gastenbeoordelingen.
- Op Booking.com kunnen hosts ook geen gasten beoordelen, maar ze kunnen wel reageren op gastenbeoordelingen via de Holidu Review Response Tool.
- Op andere verbonden kanalen (zoals Ferienwohnungen.de, Google, Spain-Holiday, Sportihome, Urlaubsguru) kunnen hosts geen gasten beoordelen of op beoordelingen reageren.
Kan ik gasten beoordelen op Booking.com?
Nee, hosts kunnen gasten niet openbaar beoordelen op Booking.com. Booking.com houdt echter intern toezicht op de betrouwbaarheid van gasten, en herhaalde klachten over een gast kunnen hun vermogen om toekomstige verblijven te boeken beïnvloeden.
Kan ik gasten beoordelen op Holidu en andere kanalen?
Holidu en de aangesloten platforms bieden momenteel niet de mogelijkheid om gastbeoordelingen te schrijven.
Gerelateerde artikelen
Heeft dit artikel u geholpen?
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op