Hoe kan ik mijn gast beoordelen voor een Airbnb- en VRBO-boeking?
Beoordelingen zijn centraal voor uw ervaring als host. Om het eenvoudiger te maken, leggen we hier uit hoe u het verschil kunt zien tussen het beoordelen van een gast en het beantwoorden van een gastenbeoordeling.
- Beoordeling van een gast → u schrijft feedback over de gast (Airbnb, Vrbo).
- Beantwoorden van een gastenbeoordeling → u reageert openbaar op wat een gast over uw accommodatie heeft geschreven (Airbnb, Vrbo, Booking.com).
Hoe een Gastbeoordeling achterlaten voor Airbnb & VRBO boekingen
- U ontvangt een e-mail ter herinnering om de gast te beoordelen.
- Als alternatief kunt u een gast beoordelen door naar de boekingssectie in uw Holidu-hostaccount te gaan.
- U heeft tot 7 dagen na het uitchecken de tijd om een beoordeling achter te laten.
- Als een gast binnen deze periode niet wordt beoordeeld, ontvangt hij automatisch een positieve beoordeling.
Wat kan ik opnemen in mijn Gastbeoordeling?
- Een beoordeling van 1 tot 5 sterren
- Een geschreven beoordeling die uw ervaring beschrijft
- Privéfeedback voor de gast
Een Beoordeling Bewerken
- U heeft tot een uur na het indienen van uw beoordeling de tijd om wijzigingen aan te brengen.
- Ga eenvoudig terug naar de boeking en klik op "Bewerken" om uw beoordeling bij te werken.
Gerelateerde artikelen
Heeft dit artikel u geholpen?
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op