Waarom heb ik mijn boekingsbevestiging van Booking.com niet ontvangen?
Heeft u een accommodatie voor uw vakantie bij Holidu geboekt via Booking.com?
U zou twee e-mails moeten hebben ontvangen, één bevestigingsmail van Booking.com met uw bevestigingsboekings-referentie en uw PIN (vertrouwelijk), deze zou in de e-mailinbox moeten staan waarmee u, u bij Booking.com heeft geregistreerd; en een andere e-mail van Holidu, als uw betaling is bevestigd, met uw boekings-ID en de contactgegevens van de gastheer.
1. Zoek in uw e-mailinbox:
- Ontvangen map.
- Spam- en ongewenste e-mailmap.
2. Niet daar?:
- Log in op uw Booking.com-account en ga naar het gedeelte “Boekingen”.
- Zoek uw boekingsreferentie.
- Zoek in uw e-mailinbox met de boekingsreferentie.
Als het daar niet is, ga naar https://www.booking.com/help en vraag of ze het opnieuw naar u kunnen sturen.
Heeft dit artikel u geholpen?
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op